4 mar 2010

Marcus

..normalnie w tym stylu nie rysuję wampirów, ale jak zaczęłam rysować tą twarz musiałam już skończyć:

Photobucket

Marcus Vitruvius Priscus to postać znajomego stworzona na potrzeby rpg Wampir: Maskarada - tak, jesteśmy starymi wołami i lubimy 'dziecinne' gry :P

..Marcus, były centurion rzymski, syn architekta Marcusa Vitruviusa Polio (postać historyczna - go google it!), został przemieniony w wampira blisko 2000 lat temu, w Egipcie przez niejaką Oshairanę (ha! to też postać historyczna, bodajże księżniczka z XXII dynastii Ptolemeuszy).
jest z klanu Brujah i jest zajebisty i o!

szkoda tylko, że mój skaner mnie nie znosi :|




media:
a3
automatyczny ołówek
kredki najzwyklejsze w świecie
jedyną referencją jest popiersie Nefretete, które posłużyło mi do namazania 'twarzy' Oshy


stara wersja:

Photobucket

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz