4 sty 2011

b r u j a h s

no tak, miałam narysować co innego, a wzięłam się za takie coś:

Photobucket

to są wszystkie wampiry z klanu Brujah z jakimi miała styczność moja postać, Julia lub o których przynajmniej coś słyszała..
czerwone złowieszcze oko należy do matki Marcusa, Oshy (kliknijta se w obrazek to zobaczycie całość)
mały pochylony gostek to Perseusz, ojciec Oshy
sam Marcus jest profilem i złowrogo patrzy na swego brata Malcolma, który jak wiemy jest po ciemnej stronie śmocy
dziołcha z różyczkami to córcia Marcusa, która źle zniosła przemianę..
Dżeku tłumaczył to, że była ona bardzo wrażliwą osobą za życia.. hmm..

enyłej
początek nowego roku a ja mam stos nieskończonych prac.. jak zwykle.. pewnie gdybym policzyła je wszystkie to wyszłoby na to, że szkiców mam 5 razy więcej niż tych skończonych.. ehh..


media:
kredki... dużo kredek...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz