18 mar 2009

azja

..wieki temu (z 10 lat) widziałam w na ulicy plakat mniej więcej z podobną panią..
.nie pamiętam co reklamowała, ale jej twarz tak wryła mi się w pamięć, że postanowiłam ją namalować :)

Photobucket


.nawet nie wyobrażacie sobie jak cholernie ciężko jest narysować człowieka innej rasy, praktycznie z głowy.. .

- UWAGA DLA DZIECI -
- tak k***a, istnieją inne rasy i życzę powodzenia w świecie bajki - są skośnoocy, są czarni, są czerwoni.. jak tego nie widzicie, to zoperujcie sobie gały
- a totalnie wkurwienie mnie nachodzi jak ktoś dostaje orgazmu na widok gówna tylko dlatego, że namalowane jest olejnymi.. jak idziecie do restauracji, to dziękujecie kucharzowi za talent czy za garnki?




media:
- brystol coś około a4
- plakatówki !! - możecie mnie za to na stosie spalić ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz